Heeft u schade? Dat is natuurlijk erg vervelend. Hieronder meldt u uw schade snel en gemakkelijk. Graag helpen we u met verder met uw schade. U kunt hiervoor contact opnemen met het team van Matrix of middels onderstaande knop eenvoudig de schade melden. Zodra u het formulier verzendt krijgt u automatisch een bevestigingsmail.
Schade melden
Schade aan woning en/of inboedel:
- Schade herstellen in eigen beheer
- Eigen keuze hersteller
- Hersteller uit ons netwerk:
- VHG Group
- Koenders Multicare
- Service Glasherstel
-
CED-repair (via de verzekeraar)
Wij zijn op geen enkele manier gebonden aan herstellers uit ons netwerk.
In geval van schade dient er altijd spoedreparatie plaats te vinden voor het beperken van de schade. Tevens vragen wij om direct bij het ontdekken van een schade, foto's te maken.
Het indienen van een schade of het inschakelen van een herstelbedrijf houdt geen erkenning van polis dekking in. De claim zal eerst worden beoordeeld door de verzekeraar. Maak een keuze waar u zich het prettigste bij voelt of overleg met ons om te kijken wat het beste past in uw schadesituatie.
Schade aan motorrijtuig:
In geval van schade dient er een schadeformulier ingevuld te worden. U kunt hier ook de schade app downloaden. Tevens vragen wij u om direct foto's te maken van de situatie. Neem ook bij niet ernstig letsel z.s.m. contact op met uw huisarts om eventueel verhaal mogelijk te kunnen maken.
Bij ongevallen en calamiteiten onderweg, neem altijd eerst contact op met het noodnummer. Deze staat op uw groene kaart. Veelal is dat SOS International welke te bereiken is via +31(0)20-6515151. Wij adviseren u altijd eerst de dekking met ons team te bespreken alvorens u naar een reparateur gaat. Mocht u toch alvast een afspraak willen maken, dan kunt u het beste naar een schadegarant hersteller gaan.
Reis en annulering:
In geval calamiteiten op reis direct contact op met het noodnummer op je reispas. Mocht je deze niet bij de hand hebben klik dan op de bijbehorende reisverzekering:
Schade aan motorrijtuig:
In geval van schade dient er een schadeformulier ingevuld te worden. U kunt hier ook de schade app downloaden. Tevens vragen wij u om direct foto's te maken van de situatie. Neem ook bij niet ernstig letsel z.s.m. contact op met uw huisarts om eventueel verhaal mogelijk te kunnen maken.
Bij ongevallen en calamiteiten onderweg, neem altijd eerst contact op met het noodnummer. Deze staat op uw groene kaart. Veelal is dat SOS International welke te bereiken is via +31(0)20-6515151. Wij adviseren u altijd eerst de dekking met ons team te bespreken alvorens u naar een reparateur gaat. Mocht u toch alvast een afspraak willen maken, dan kunt u het beste naar een schadegarant hersteller gaan.
Reis en annulering:
In geval calamiteiten op reis direct contact op met het noodnummer op je reispas. Mocht je deze niet bij de hand hebben klik dan op de bijbehorende reisverzekering:
Klik hier voor handige tips bij verlies of diefstal van uw bagage en/of reis documenten!
Overige:
Heeft u een juridische kwestie, neem dan alvast contact op met uw rechtsbijstandverzekeraar voor advies en/of het aanmelden van uw zaak:
Wij denken graag met u mee! Daarom kunt u het beste eerst contact met ons opnemen, dan gaan wij direct samen met u aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Team Matrix